søndag 27. januar 2013

White on White, stort sett...



Stille og rolig ettermiddag her, bare meg og min kaffe, og en liten Blogg oppdatering.
...jeg bare elsker hvitt!!
Farger i interiøret skremmer nesten livet av meg. Selv når det gjelder de helt små enkle detaljer.
Trenger virkelig å jobbe med meg selv når det gjelder akkurat det, og nå skal jeg begynne sånn forsiktig.

Et aldri så lite rosa innslag fikk nylig lov til å bli med hjem.
Krus og fat er fra Fermliving, og mine herlige Sirio skåler kommer fra Kähler.




© Annelise Edgarsdatter
 
Forhåpentligvis sniker det seg inn litt mere farger her etterhvert som våren nærmer seg.
Inntil da, mostly "white on white".
Litt sort og noen gråtoner, men det teller ikke.
Det sier iallefall min kjære Rikke (gullungen på snart 20 år).
 
 
Fin fin søndagskveld


Annelise 

 

3 kommentarer :

  1. Så koselig bilde!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken, her er det full rulle hele uken, før vi avslutter med en helg på Beito.

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Takk takk Maia:)

    Fin fin uke, og kos deg på Beito til helgen:)

    Annelise

    SvarSlett
  3. Jeg elsker det! Og bildet var kjempe fint :-)

    Jeg er inspirert og ønsker deg ei god helg :)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥