onsdag 13. februar 2013

By Nord Collection 2013

 
Vi slapp selvfølgelig ikke unna forkjølelse og feber her i huset heller...
I dag er jeg hjemme sammens med en syk liten Casper, og mamma`en er ikke helt i slag hun heller.
Vi ligger her på sofa`en under hvert vårt pledd. Sover litt, spiser litt, og knasker halspastiller med gjevne mellomrom.
Jeg drømmer om nye By Nord innkjøp, mens Casper spiller på ipad`en.

Etter en titt gjennom By Nord `s nye katalog, har jeg lyst til å vise dere noen bilder fra den nye Spring/Summer 2013 collection.


  

 

All photography from By Nord  Spring/Summer 2013 collection
 

Ønsker deg en herlig onsdag.
 

 
Annelise
 

  

2 kommentarer :

  1. Så hyggelig at du tittet innom bloggen min, slik at jeg fant deg her også! :)
    Håper formen deres kommer seg så fort som mulig, og at du får en fortsatt fin uke!
    God bedring-klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Huff då ikkje noko kjekkt med sjukdom i hus,masse god bedring til dere begge,håper dere er fort på beina igjen!
    Så herlige inspirasjonsbilder,er så masse ein har lyst på og skulle gjerne hatt ei tjukk lommebok og god plass,hihi!

    Det går heilt fint at du linker til bloggen min,så kjekkt visst du vil det og eg fekk lagt meg til som følger hos deg,trudde eg hadde gjort det men :)

    Ønsker deg ein kjempefine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥