lørdag 9. februar 2013

HAY, I like it ♥

 
Jeg innrømmer det gjerne, jeg er nok litt hektet på HAY.
 Det siste lille HAY innkjøpet er den flotte lysestaken "Lup".
Du kan velge blant kobber, sort eller hvit.
 


© Annelise Edgarsdatter
 
 Jeg valgte den sorte.
Sikkert fordi jeg fortsatt sliter litt med Interiør detaljer i kobber,
og den hvite hadde de ikke.
Derfor, enkelt shopping valg denne gangen.


 
© Annelise Edgarsdatter

Papirbox'ene er jeg helt forelsket i, super oppbevaring for småting.
Saksen er jo bare råkul,
 og "the wooden hand" trenger jo ingen ytterligere omtale; L I K E R !!
 
 
© Annelise Edgarsdatter

Hvis du har lyst til å lage "your own globe",
finner du link her inne på bloggen min under
 DIY.
 

Herlig dag til deg.





Annelise


 


4 kommentarer :

  1. Å så utrolig stilig! Denne var ny for meg - digger den (og alt det andre du viser ;)

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Digger den, og masse annet fra HAY..., får liksom ikke nok:)

    Annelise

    SvarSlett
  3. Åå. Jeg elsker den. Så simpel og komplisert på samme tid :-) Er veldig glad i HAY selv, men har svært lite av det i hus. Må gjøre noe med det :)

    Ha en fin kveld.
    Klem Monica.

    SvarSlett
  4. Knall stilig!
    HAY er en favoritt her i heimen også..
    Puter og pledd står høøøyt på ønskelisten min!

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥