søndag 24. februar 2013

N O T E B O O K S

 
Tror jeg lider av en liten besettelse, N O T E B O O K S:)
Fine notatbøker havner stadig vekk ned i mine handleposer, eller dukker opp i postkassen.
Kan liksom aldri få nok av de, kjenner du deg igjen?
Siste tilskuddet i samlingen er fra TineKHome, og dumpet ned i postkassen i en pakke fra Designstjerner.
En nettbutikk som er vel verdt et besøk.



© Annelise Edgarsdatter
 
Jeg har overhodet ikke bruk for alle disse. Jeg skriver jo aldri i de, tjihi:)
I pakken kom også herlige dekkebrikker i natur, også de fra TineK Home, Såååå  fine ♥ De kommer jeg i det minste til å bruke.

 
 
 
© Annelise Edgarsdatter

 Ha en stålende fin dag
 
 
♥  
 
 
Annelise


 

7 kommentarer :

  1. ah så nydelige bilder !
    drømmer meg helt bort :-)
    God søndag til deg også!

    SvarSlett
  2. ....la meg til som følger hos deg så klart - likte meg godt her:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååååå, såå snill du er, tusen takk:)
      Jeg ser innom deg igjen om ikke så lenge:)

      Annelise:)

      Slett
  3. Hehe, kjenner meg godt igjen i dette - har notisbøker fra mange år tilbake!
    Men som det listemennesket jeg er så kommer de til nytte til slutt, og jeg går i alle fall ikke uventet tom;)

    Fin kveld og god ny uke til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ..godt jeg ikke er alene on denne "besettelsen":)
      Fin fin uke til deg også:)

      Annelise:)

      Slett
  4. Du lider av notatbokmani du også ja. Jeg og. Tror jeg per i dag har 5 ubrukte notatbøker som jeg ikke får meg til å skrive i, for de er så fine.

    Velkommen som ny følger av bloggen min. Utrolig fin blogg du har også. Kan ikke tro at du er ny egentlig, for hele bloggen ser veldig proff ut. Kjempefiiiin! Jeg gleder meg til å følge deg videre!

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingrid:)
      Ikke lett å være ny i denne bloggverden, men det kommer seg litt etter litt..
      Notatbokmani er jo ikke det det værste man kan ha..., tjihi:)

      Fin fin uke til deg:)

      Annelise:)

      Slett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥