søndag 17. mars 2013

K A F F E ♥

 
 
Ikke en morgen uten, heller ikke en formiddag, ettermiddag eller en kveld.
Jeg er virkelig det man kan kalle en K A F F E`oholik ♥



© Annelise Edgarsdatter

Jeg kommer A L D R I til å slutte å drikke K A F F E, ikke skal jeg slutte å spise
S J O K O L A D E heller, men det nytes ikke hver eneste dag, *smiler*...



© Annelise Edgarsdatter

Den herlige nytelsen, smaken, og ikke minst lukten av K A F F E, *elsk*
Sjokoladen rekker jeg aldri å snuse på før den er borte vekk *ler*

 
© Annelise Edgarsdatter



Herlig søndag til deg





Annelise


 

 

5 kommentarer :

  1. Hej!

    Så fina bilder! Hoppas att din söndag har varit fin!

    Kram Petra

    SvarSlett
  2. Mmmm, kaffe... Elsker kaffe jeg også. Og sier ikke nei takk til litt sjokolade heller, hihi. Fine bilder!

    Ha en god ny uke!

    SvarSlett
  3. Kaffe og sjokolade slår det meste :)! Håper du har hatt en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Hihi eg liker ikkje kaffi mens sjokolade derimot må eg ha:)kjempefine bilder hos deg:)

    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Kaffe elsker her, herlige bilder :)

    Ha en fin uke.

    Klem Henriette

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥