torsdag 20. juni 2013

Late sommerdager og vinner av GIVE AWAY

 
Sol, Sommer og Sørlandsidyll
 
I  L ♥ V E it !!
 
© Annelise Edgarsdatter 
 
Den søteste,
...deilig, fristende og godt skålen
fikk bli med hjem fra Annas Rom i formiddag.
Den fineste og koseligste Interiørbutikken like utenfor Kristiansand.
 
© Annelise Edgarsdatter
 
 Orange fleecepledd og sommerlige puter ute på terrassen fra IKEA.
 Lavendel i keramikk potte.
Vi får se hvor lenge den overlever..., 
med mine grønne fingre blir det neppe så lenge
*smil*

 © Annelise Edgarsdatter
 
Vinneren av min lille Bloomingville 
GIVE AWAY
gikk til Veronika med fine bloggen,
Heldige deg trakk det ROSA vinnerloddet.

Nyt sommerdagene!
Snart er det helg igjen,
deilig,
 
 
 
 
 
 
Annelise
 
 
 
 

7 kommentarer :

  1. Så fine skåler. Nå fikk jeg skikkelig lyst på moreller:)
    Fine sommerdager til deg også:)
    Klem Elise

    SvarSlett
  2. Utrolig friskt og fint med de fargene, flinking :)
    Øver meg på å bruke litt mere farger jeg også, men kjenner det trengs tilvending.. hehe ;)
    Grattis til heldige vinduskarmen som vant de fine håndklene :)
    Ha en super fin sommerdag :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til den heldige vinneren:))herlige sommerslige bilder hos deg❤
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Deilige bilder og heldige vinnarar:))
    Fine kveld til deg!
    KLemklem..

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!
    Koselig å høre at du skal på seiltur!!
    Vi bor på vestsida av øya i Furøysund. Der er ei bukt med nye hus og mange sjøbuer:)
    Kommer du utenifra er det den første bua og der det er ei lita strand ved siden av!!
    Jeg skal følge med og studere alle seilbåtene!!:)
    Ha ei flott midtsommerhelg og god seiltur:)
    God klem Reidunn

    SvarSlett
  6. Så utrolig flotte bilder hos deg!! Og deilige friske farger)) god helg))

    SvarSlett
  7. Så moro!!! Jeg er hjemme igjen i morgen så jeg sender deg en mail etter hvert. Klemmer fra varmere strøk. ;-)

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥