mandag 19. august 2013

Origami - by F j o r d B y

 
I sommer fløy disse skjønne Origami Tranene fra Trondheim i Nord til Kristiansand i Sør.
Tove med bloggen...

F j o r d B y

...er bare den flinkeste av alle når det kommer til Origami.
Det som brettes kan,
 er jeg sikker på at hun fikser bedre enn de aller fleste av oss.
Har du ikke besøkt Bloggen hennes MÅ du ta turen innom.
Jeg forelsket meg i disse herlige fuglene,
og sendte henne en mail...
 
 © Annelise Edgarsdatter 

Noen dager senere dumpet den koseligste sommerpakken ned i min postkasse.
Tusen takk kjære deg.
Litt heder og ære til deg fra meg her på Bloggen min
*smil*
 
 © Annelise Edgarsdatter
 
 ...er de ikke skjønne?
Jeg er sikker på at det finnes flere Traner i 
hjemmet som gjerne vil ut å fly,
kanskje hjem til deg?
 
 
 
 
 
 
Annelise
 
 
 
 

10 kommentarer :

  1. Åh!! De var fine :)

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så skjønne de var da.
    Ønsker deg en flott ny uke!

    SvarSlett
  3. Jeg var så heldig å vinne slike i sommer. Så fine!! De er blitt favoritter her hjemme. :)

    SvarSlett
  4. Så utrulig nydelige dei er:)pynta så flott opp!
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så morsomme og du er flink ja! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  6. Nyyydelige fugler og kjempefine bilder! Ha ei superfin uke. Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  7. Se der fikk de flyttet inn hos deg og til skjønne omgivelser ja!
    Så glad jeg blir når jeg får se disse utflyttede, at de har fått fine nye hjem og snille matmødre :)

    Ha en videre strålende dag!

    Klemmer fra FjordBy

    SvarSlett
  8. Så fine, elsker de friske fargene!
    Og fine bilder også - som alltid her inne hos deg:)

    Håper du har gode dager, her har høsten kommet innom en tur og jeg hører på vinden som sikkert har veltet alt jeg har av planter på terrassen;)
    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  9. Desse var nydelige, både tranene og bileta dine av dei :) Vert reint inspirert her eg sit, kvar kunne eg hatt slike traner skal tru?

    Klem Eli

    SvarSlett

Så fint at du legger igjen spor etter deg, da finner jeg tilbake til deg ♥